Am Aflat Azi

Despre viaţă, freelance, bani, umor, optimism, România.

… care este cel mai mare duşman al unui freelancer.

Lenea. De vreo 2 zile m-a lovit o lene când vine vorba de muncă …
Găsesc motive mereu să nu mă uit peste proiecte.
eRepublik, Filelist, popurls, zelist, Youtube, StumbleUpon … o grămadă de metode de pierdut vremea.
Aveţi o soluţie la problema mea? (problema fiind că nu mai ştiu ce altceva să fac pentru a evita munca)
Voi ce mai faceţi când pierdeţi vremea aiurea?

Filed under: Freelance, Personal

3 Responses

  1. chris spune:

    ia`ti o vacanta cel mai bine… du`te undeva in aer liber sa te relaxezi. dupa, vi cu capu limpede si cu forte noi 😉

  2. ovitrif spune:

    Cam asa ca tine. Exact asa 😀
    Poate alte site-uri pe acolo, wikipedia sau citesc despre astrofizica, mecanica cuantica si chestii legate de stiinta si descoperiri.

    Astea ca sa evit munca 😆

    Dar am aflat un secret smecher. Cand ma trezesc dimineata tot timpul am chef de lucru. Asa ca am decis sa dorm atunci cand nu mai am chef. Si faza tare e ca nu pierd atat timp doar adaugand informatie, ci o mai si organieze(cica asta se intampla in somn). Pe cand ma trezesc iar am chef de lucru si lucrez 🙂

  3. ovitrif spune:

    Asta nu e prea intalnita la oameni, ca oamenii fac tot ce pot numai sa nu se odihneasca, se zbat sa stea treji.
    Ma mir de ce, unde alearga cu asa viteza, unde se chinuie sa ajunga. Sau sunt prea in vis sa se prinda ca e vis totul, sau sunt prea orbi sa vada ca spre moarte merge fiecare 😆

Lasă un comentariu

Pagini

Email

amaflatazi@gmail.com

Categorii

Arhive